Η άνοιξη είναι μια εποχή που όλοι αναμένουμε εναγωνίως καθώς αποτελεί την προαναγγελία του καλοκαιριού. Με τον καιρό να γίνεται θερμότερος είναι μια καλή ευκαιρία ώστε να κάνουμε βόλτες εκδρομές αλλά και να περνάμε πολύ περισσότερο χρόνο σε εξωτερικές δραστηριότητες.

Πέρα όμως από τα θετικά την άνοιξης που είναι η σημαντική βελτίωση του καιρού και το άνθισμα των λουλουδιών με όμορφες μυρωδιές η άνοιξη μπορεί να φέρει και δυσάρεστες συνέπειες. Πιο συγκεκριμένα εφόσον όπως είπαμε ο καιρός γίνεται πιο θερμός , μπορούμε να πάθουμε αφυδάτωση πιο εύκολα και συχνά χωρίς να το αντιληφθούμε. Παράλληλα η ατμόσφαιρα λόγω της γύρης γίνεται πιο αποπνικτική με αποτέλεσμα να πυροδοτεί τα συμπτώματα των αλλεργιών και την αφυδάτωση του οργανισμού.

Η κατανάλωση νερού αποτελεί μια ζωτικής σημασίας ανάγκη που συνοδεύεται από πολλά οφέλη για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας και την διατήρηση της υγείας μας. Τώρα λοιπόν  που καταφτάνει η άνοιξη έχουμε πολλούς λόγους προκειμένου να καταναλώνουμε επαρκή ποσότητα νερού και να βεβαιωθούμε ότι παραμένουμε ενυδατωμένοι κατά την διάρκεια της ημέρας. Γιατί όμως είναι τόσο σημαντικό να καταλώνουμε επαρκή ποσότητα νερού την άνοιξη και πόσο νερό είναι αναγκαίο να πίνουμε κάθε μέρα για να αποφύγουμε την αφυδάτωση;

Παρακάτω θα ρίξουμε μια ματιά σε 2 λόγους που είναι απαραίτητο να πίνετε νερό την άνοιξη 

 

2 λόγοι για να καταναλώνετε νερό την Άνοιξη 

1)Αποφύγετε την αφυδάτωση πίνοντας νερό 

Οι ανοδικές θερμοκρασίες την άνοιξη μπορούν να έχουν άμεση επίδραση στην υγεία μας. Όσο ο καιρός ζεσταίνει είναι φυσικό να ιδρώνουμε σε μεγαλύτερο βαθμό με συνέπεια να τα συμπτώματα της αφυδάτωσης να εμφανίζονται πολύ πιο συχνά και σε εντονότερο βαθμό. Ιδιαίτερα όταν αθλούμαστε σε κάποιο εξωτερικό χώρο ή κάνουμε γενικώς μια εξωτερική δραστηριότητα είναι φυσιολογικό να ξεχνάμε να πίνουμε αρκετό νερό και να ενυδατωνόμαστε επαρκώς. Σας προτείνουμε λοιπόν να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό όταν βγαίνετε, ειδικά τις μεσημεριανές ώρες, ώστε να αναπληρώνετε τα υγρά του που χάνει ο οργανισμός σας, καταπολεμώντας αποτελεσματικά την αφυδάτωση, και να απολαμβάνετε τον ανοιξιάτικο καιρό χωρίς δεύτερες σκέψεις.

 

2) Το νερό κατά τις δυσάρεστες συνέπειες των αλλεργιών 

Την άνοιξη, ταυτόχρονα  με το άνθισμα των λουλουδιών έρχεται και η απελευθέρωση της γύρης από εκατομμύρια φυτά. Αυτό μπορεί να προκαλέσει τις εποχιακές αλλεργίες οι οποίες συνοδεύονται  από συμπτώματα όπως κόκκινα και υγρά μάτια, επίμονη φαγούρα, καταρροή, καθώς και συχνό φτάρνισμα και αφυδάτωση και ξηρότητα του δέρματος. Ενώ φαινομενικά το να πίνετε αρκετό νερό, μπορεί να μοιάζει σαν μια ανούσια διαδικασία που δεν συνδέεται άμεσα με την καταπολέμηση των αλλεργιών, στην πραγματικότητα το νερό είναι ικανό να κάνει θαύματα! Ειδικότερα όταν η γύρη εισέρχεται στον οργανισμό μας ερεθίζει το σύστημα μας με τους παραπάνω τρόπους προκαλώντας συχνές ενοχλήσεις στο αναπνευστικό και στο πεπτικό σύστημα αλλά και στο δέρμα μας. Επομένως όταν καταναλώνετε σε συχνή βάση καθαρό νερό, «καθαρίζετε» συνεχώς τα συστήματά σας από  παθογόνους μικροοργανισμούς που προκαλούν ανεπιθύμητα συμπτώματα. Επιπλέον είναι σημαντικό να λαμβάνετε υπόψη σας ότι το νερό είναι εξαιρετικά ωφέλιμο στην αραίωση της βλέννας, μειώνοντας αισθητά την εμφάνιση των πονοκεφάλων και της συμφόρησης και τα συμπτώματα της αφυδάτωσης

 

Πόσο νερό χρειάζεται να καταναλώνω μέσα στην ημέρα την άνοιξη για να αποφύγω την αφυδάτωση;

Ο πιο κοινός ισχυρισμός είναι ότι ο οργανισμός μας προκειμένου να λειτουργεί ομαλά, να μην παθαίνει αφυδάτωση και να εκτελεί εύρυθμα όλες τις λειτουργίες του χρειάζεται ημερησίως περίπου 8 με 10 ποτήρια νερού. Αν και αυτός ο ισχυρισμός είναι γενικά σωστός, η πραγματικότητα είναι ότι η ποσότητα νερού που πρέπει να πίνει ένας άνθρωπος μέσα στην ημέρα εξαρτάται από παράγοντες όπως η ηλικία του, το βάρος, το φύλο καθώς και το επίπεδο δραστηριότητάς του. 
Υπάρχει ένας γενικός τρόπος ώστε να υπολογίζετε ποια είναι η ιδανική ποσότητα νερού που ενδείκνυται να καταναλώνετε ημερησίως ώστε να μην αφυδατώνεστε
Αρχικά χρειάζεται να γνωρίσετε το βάρος σας καθώς είναι καθοριστικός παράγοντας για να υπολογίσετε την κατάλληλη πρόσληψη νερού αφού το λογικό είναι ότι όσο περισσότερα κιλά ζυγίζει ένας άνθρωπος τόσο περισσότερο νερό έχει ανάγκη ο οργανισμός του. 
Στη συνέχεια  αυτό που έχετε να κάνετε είναι να διαιρέσετε τον αριθμό του βάρους σας με το 30  για να ανακαλύψετε πόσα λίτρα  νερό χρειάζεται να προσλαμβάνετε . Επομένως ένας ενήλικας που ζυγίζει 80 κιλά για παράδειγμα , αν κάνουμε την διαίρεση 80/30 , θα βρούμε ότι πρέπει να καταναλώνει 2,6 λίτρα νερό. 
Τέλος θα πρέπει να προσαρμόσετε αυτό το νούμερο ανάλογα με την σωματική δραστηριότητα που κάνετε κάθε ημέρα. Ειδικότερα πρέπει να προσθέσετε 0,35 λίτρα νερού για κάθε 30 λεπτά έντονης γυμναστικής ή σωματικής άσκησης. Έχοντας σαν δεδομένο ότι η άνοιξη συνδυάζεται με θερμό καιρό εν γένει και επομένως το σώμα μας εφιδρώνεται πιο εύκολα δεν πρέπει να είμαστε φειδωλοί στην ποσότητα νερού και να ενυδατωνόμαστε επαρκώς και εγκαίρως ώστε να μην αφήσουμε την αφυδάτωση να μας κρατήσει μακριά από τις δραστηριότητες της άνοιξης.

Εμπιστευτείτε τους θερμοψύκτες Emelia για απολαύστε την άνοιξη στο έπακρο! 

Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα της ύπαρξης ενός θερμοψύκτη νερού που σχετίζονται με την υγεία. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της κατανάλωσης πόσιμου νερού είναι η βελτίωση των πνευματικών και σωματικών ικανοτήτων. Το καθαρό νερό από θερμοψύκτη ενισχύει την αποδοτικότητα των εργαζόμενων, αθλητών, παιδιών κατά 30% επιτρέποντάς στο σώμα και στο μυαλό να αντέχει περισσότερες ώρες, δουλειάς, διαβάσματος, άθλησης. Έτσι πολλές επιχειρήσεις και σχολεία επενδύουν στην εγκατάσταση θερμοψύκτη νερού την εποχή την άνοιξης ώστε να διασφαλίσουν ότι το προσωπικό ή φοιτητές τους θα έχουν την ευκαιρία να καταναλώνουν αρκετό ποιοτικό νερό καθημερινά και θα μπορούν να απολαύσουν στο έπακρο όλη την ομορφιά της ανοιξιάτικης ατμόσφαιρας καταπολεμώντας κάθε ίχνος αλλεργίας.

 

 

 

Read 825 times Last modified on Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2022 10:11
Rate it
(0 votes)