Είναι γνωστό ότι η κατανάλωση νερού κατά τους χειμερινούς μήνες είναι αρκετά μειωμένη λόγω του ότι δεν ιδρώνουμε όπως κάνουμε το καλοκαίρι.

Το να θυμάστε να πίνετε αρκετό νερό είναι εύκολο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όταν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές και οι υπαίθριες δραστηριότητες πιο έντονες,με αποτέλεσμα η κατανάλωση του νερού να είναι περισσότερη. Όμως η διατήρηση επαρκούς ενυδάτωσης είναι εξίσου σημαντική κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Η πόση νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την υγεία και την ευεξία σας.

Συμβουλές για την άυξηση κατανάλωσης νερού

1. Μπορεί να μην αισθάνεστε διψασμένοι.

Τους χειμερινούς μήνες μπορεί να μην ιδρώνετε τόσο εξωτερικά, ειδικά κατά τη διάρκεια των σπορ, όμως πρέπει  να γεμίζετε συνεχώς  το σώμα σας με νερό. Οι περισσότεροι ενήλικες χρειάζονται τουλάχιστον από 9 ποτήρια νερού κάθε μέρα, αλλά εάν συμμετέχετε σε αθλήματα υψηλής αντοχής ή είστε έγκυος ή θηλάζετε, πρέπει να πίνετε περισσότερα υγρά από αυτή τη γενικευμένη οδηγία. Και μην νομίζετε ότι η μόνη πηγή υγρών πρέπει να είναι η κατανάλωση νερού - τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά έχουν συνήθως περισσότερο από 90 τοις εκατό περιεκτικότητα νερού και είναι ένας υπέροχος τρόπος για να αναπληρώσετε την παροχή νερού.

2. Το σώμα σας χρησιμοποιεί περισσότερο νερό για να αναπνέει.

Όταν οι θερμοκρασίες μειώνονται, το σώμα σας αρχίζει να χρησιμοποιεί περισσότερα υγρά για να εκπνεύσει. Όταν αναπνέετε έξω στο κρύο, βλέπετε την αναπνοή σας. Αυτή η συμπύκνωση σχηματίζεται επειδή η αναπνοή σας έχει περισσότερη περιεκτικότητα νερού από ότι υπάρχει στο περιβάλλον. Επειδή αυτός ο αέρας είναι τόσο ξηρός, το σώμα σας πρέπει να υγραίνει τον αέρα που παίρνετε, προκαλώντας τη χρήση περισσότερων υγρών στοιχείων.

3. Η πόση νερού βοηθά στην καταπολέμηση της αύξησης του βάρους

Είτε πρόκειται για σπανάκι αγκινάρας στο πάρτι εργασίας της εταιρείας σας είτε για την κολοκυθόπιτα της μητέρας σας, είναι δύσκολο να αποφύγετε επιπλέον τις θερμίδες κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Η κατανάλωση νερού καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας σας βοηθάει να αποφύγετε την αφυδάτωση με αποτέλεσμα να αισθανθείτε λιγότερο πεινασμένοι και να είναι λιγότερο πιθανό να λάβετε υπερβολικές, κενές θερμίδες.

4. Η εσωτερική θερμότητα αφυδατώνει

Το χειμώνα λόγω του κρύου καιρού οι άνθρωποι τείνουν να βρίσκονται σε εσωτερικούς χώρους πιο συχνά με αποτέλεσμα ο θερμός αέρας στα κτίρια να είναι ξηρός. Τους χειμερινούς μήνες με την έλλειψη νερού μπορεί να έρθετε αντιμέτωποι με ξηρά, σκασμένα χείλη και δέρμα ή με προβλήματα πέψης.

Η αφυδάτωση εξαιτίας της έλλειψης νερού

Κατά τους χειμερινούς μήνες οι περισσότεροι άνθρωποι έρχονται αντιμέτωποι με το πρόβλημα της αφυδάτωσης εξαιτίας της έλλειψης νερού που υπάρχει στον οργανισμό τους. Η κεντρική θέρμανση προκαλεί ξηρότερα εσωτερικά περιβάλλοντα, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη απώλεια νερού απλώς από την αναπνοή. Η αφυδάτωση μπαίνει όταν το σώμα χάνει περισσότερο νερό από ό, τι παίρνει. Είναι μια μικρή αλλαγή που θα μπορούσε ενδεχομένως να κάνει τη διαφορά. Εάν δεν ιδρώνετε, ίσως υπάρχει μειωμένη ποσότητα νερού και αυτό θα έχει συμβεί επειδή έχετε ξεχάσετε να καταναλώσετε αρκετό νερό.

Ακόμη και η μικρή αφυδάτωση από την έλλειψη νερού - το επίπεδο στο οποίο οι άνθρωποι αρχίζουν να αισθάνονται διψασμένοι - συνδέεται με τη δυσκολία συγκέντρωσης, κακή μνήμη και κακές διαθέσεις. Επιπλέον, μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα που καταναλώνουν χρόνια χαμηλή ποσότητα νερού φαίνεται να διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων νεφρικών παθήσεων, νεφρικών λίθων και λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος. Σε κρύα περιβάλλοντα, τα νεφρά στην πραγματικότητα εκκρίνουν περισσότερα ούρα, δήλωσε ο Joseph C. Watso, μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Ινστιτούτο Άσκησης και Περιβαλλοντικής Ιατρικής στο Ντάλας.

Η αφυδάτωση έχει επίσης συνδεθεί με φλεγμονή, δυσκαμψία της αρτηρίας, ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και άλλους παράγοντες που μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικού επεισοδίου.

Πόση ακριβώς ποσότητα νερού χρειάζονται τελικά οι άνθρωποι;

Οι ανάγκες μας στη λήψη νερού αλλάζουν από μέρα σε μέρα με βάση παράγοντες όπως η περιβαλλοντική θερμοκρασία και το επίπεδο δραστηριότητας. Εάν είστε αθλητής που εκπαιδεύεται τέσσερις ώρες την ημέρα, οι ανάγκες νερού σας είναι υψηλότερες από κάποιον που δεν αθλείται. Κατά τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες, είναι η δεύτερη φύση σας να κρατάτε ένα παγωμένο μπουκάλι με νερό. Αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι ίσως δεν συνειδητοποιούν ότι είναι εξίσου, αν όχι πιο σημαντικό, να παραμείνετε ενυδατωμένοι κατά τους ψυχρότερους μήνες. Να γιατί πρέπει να βεβαιωθείτε για το αν λαμβάνετε τις σωστές ποσότητες νερού τους χειμερινούς μήνες.

Σε γενικές γραμμές, το ομοσπονδιακό Ινστιτούτο Ιατρικής προτείνει στις γυναίκες να λαμβάνουν 2,7 λίτρα και στους άνδρες 3,7 λίτρα νερού την ημέρα. Αυτό μπορεί να ακούγεται πολύ, αλλά επειδή το φαγητό συμβάλλει περίπου στο 20% του ημερήσιου συνόλου του νερού.

Συνίσταται από διάφορους ιατρούς στους ανθρώπους να διατηρούν ένα αναπληρώσιμο μπουκάλι νερού μαζί τους και να το πίνουν όλη μέρα. Το σώμα σας μπορεί να επεξεργάζεται νερό μόνο με ένα ορισμένο ρυθμό, και εάν πίνετε πάρα πολύ (γρήγορα), η περίσσεια θα εκκρίνεται.

Επιπρόσθετα, υποστηρίζουν ότι το υγρό από τσάι και καφέ μετράει στην ενυδάτωση. Ακόμη και η σόδα, οι χυμοί συμβάλλουν τεχνικά στην καθημερινή πρόσληψη υγρών, αν και οι ειδικοί δεν τους προτείνουν λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε σάκχαρα. Τίποτα  από τα παραπάνω δε μπορεί να αντικαταστήσει τη πρόσληψη νερού η οποία είναι κινητήριος δύναμη για έναν ζωντανό οργανισμό. Συμβουλεύουν τους ανθρώπους να προσέχουν πόσο συχνά χρησιμοποιούν το μπάνιο. Οι ενήλικες πρέπει να ουρούν έξι ή επτά φορές την ημέρα. Τα σκούρα κίτρινα ή τα πορτοκαλί ούρα είναι ένα σημάδι ότι πρέπει να γίνει λήψη νερού σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Παρακολουθήστε την πρόοδό σας στην πόση νερού

Τα μπουκάλια νερού είναι ένας εύκολος τρόπος για να παρακολουθείτε πόση ποσότητα νερού πίνετε όλη την ημέρα. Θέστε έναν στόχο να τελειώσετε τέσσερα μπουκάλια των 16 ουγκιών ή δύο 32 ουγκιών κάθε μέρα και να δώσετε στον εαυτό σας μια οπτική υπενθύμιση. Βάλτε τα μπουκάλια σας στον πάγκο όπου θα τα δείτε ή χρησιμοποιήστε λαστιχένιες ταινίες για να μετρήσετε πόσες φορές έχετε ξαναγεμίσει όλη την ημέρα.

Πολλοί από εμάς μεταφέρουμε ένα μπουκάλι νερού το καλοκαίρι ώστε να παραμείνουμε ενυδατωμένοι, αλλά δεν το διατηρούμε και τους χειμερινούς μήνες κάτι το οποίο δε μας βοηθά στο να συνεχίσουμε τους στόχους που έχουμε θέσει .Για να συνεχιστεί η ορθή λήψη νερού θα πρέπει να έχουμε υπό στην κατοχή μας ένα ποτήρι νερού τις ημέρες που δεν είμαστε σπίτι και να συνεχίζουμε να μετράμε τα πόσα μπουκάλια νερού έχουμε καταναλώσει μέσα στη μέρα μας.

Η εταιρεία Emelia διεκπεραιώνει τον στόχο της, προσφέροντας στους πελάτες της νερό, καθαρό, ασφαλές. Εμπιστευτείτε την εταιρεία Emelia για να σας διαθέσουμε το πολύτιμο αγαθό της ζωής, νερό, ελεγμένο κάτω από συγκεκριμένες προδιαγραφές. Το κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό μας, θα σας βοηθήσει για να έχετε στην διάθεση σας θερμοψύκτες υψηλής τεχνολογίας και όποτε θελήσετε να ενημερωθείτε για τα νέα μας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο που λειτουργεί σε 24ωρη βάση. 

Ελάτε σε επαφή μαζί μας για να προμηθευτείτε τους θερμοψύκτες Emelia:
17o χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών - Κορίνθου, Ασπρόπυργος
Τηλ:  210 55 81 245
Fax:  210 55 81 249
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Read 177 times Last modified on Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2020 10:59
Rate it
(1 Vote)