Καθώς μπαίνουμε σε βαρύτερους Χειμερινούς Μήνες σιγά – σιγά, η θερμοκρασία πέφτει πλέον αισθητά και ο αέρας γύρω μας γίνεται όλο και πιο στεγνός.

Το σώμα μας λοιπόν λαμβάνει λιγότερη υγρασία σε σχέση με τους Θερμούς Ανοιξιάτικους και Καλοκαιρινούς Μήνες. Ένας λόγος για το χαμηλό αυτό επίπεδο υγρασίας στον οργανισμό μας είναι πως τείνουμε να πίνουμε εμφανώς λιγότερο νερό τους Χειμερινούς Μήνες.

Ας μην ξεχνάμε πως το Καλοκαίρι η δίψα μας οδηγεί να συμβαδίσουμε με σωστή πρόληψη νερού. Ελάχιστοι άνθρωποι μπορούν να λειτουργούν κανονικά ενώ διψούν και η δίψα είναι παρενέργεια της θερμότητας.

Το ζεστό τεχνητό περιβάλλον προκαλεί αφυδάτωση

Η τεχνητή ζεστασιά που προσφέρουν τα παντός είδους θερμαντικά σώματα, τζάκια και καλοριφέρ μπορεί να μας προσφέρει θερμότητα μεν αλλά, το ζεστό τεχνητό περιβάλλον που δημιουργούν μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση στο σώμα και το δέρμα μας. Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται από 70% νερό και ανεξάρτητα αν είναι Καλοκαίρι ή Χειμώνας, απαιτεί από εμάς να φροντίζουμε την επαρκή του ενυδάτωση.

Καθώς τους Χειμερινούς μήνες η εξωτερική θερμοκρασία είναι χαμηλή και συνεχίζει να πέφτει, πηγαίνουμε αυτόματα κοντά σε ένα κλιματιστικό ή θερμαντικό σώμα ή βρίσκουμε τον εαυτό μας καλυμμένο με πολλές στρώσεις ρούχων. Μιας και δεν έχουμε τον ήλιο να μας μας διψά και ως εκ τούτου να σκεφτόμαστε και να λαχταράμε το νερό, η ζεστασιά από τα θερμαντικά σώματα βγάζει αρκετή θερμότητα. Και ενώ η δίψα αποτελεί ένα καλό δείγμα αφυδάτωσης – δυστυχώς είναι συνήθως μια καθυστερημένη ένδειξη. Μερικά συμπτώματα Χειμερινής αφυδάτωσης είναι ήπιοι πονοκέφαλοι, σκασμένα χείλη, ξηρός βήχας, ρινορραγία και ακμή.

Κρατήστε τα πρησμένα πόδια μακριά

Ελέγχουμε πολύ περισσότερο την όρεξή μας, όταν έχουμε πιεί αρκετό νερό. Δεν έχουμε την απαιτούμενη ενέργεια να διασπάσουμε το λίπος όταν δεν καταναλώνουμε αρκετά υγρά. Έτσι παρερμηνεύουμε την δίψα για πείνα, με αποτέλεσμα να τρώμε πολύ περισσότερο από όσο χρειάζεται. Όταν ο οργανισμός μας δεν λαμβάνει την απαιτούμενη ποσότητα υγρών, το εκλαμβάνει ως «απειλή» με αποτέλεσμα να κατακρατεί κάθε σταγόνα διαθέσιμη. Αυτό εμφανίζεται εξωτερικά ως πρησμένα άκρα (χέρια και πόδια). Η κατανάλωση καθημερινής ποσότητας νερού αποτελεί την καλύτερη αντιμετώπιση στην κατακράτηση υγρών.

Πώς μπορώ να αποφύγω την αφυδάτωση το Χειμώνα;

Η ποσότητα νερού που καταναλώνουμε μπορεί να ποικίλλει από οργανισμό σε οργανισμό. Θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και ορισμένοι παράγοντες όπως είναι το βάρος, η άσκηση, το φύλο και η ηλικία όταν αποφασίζεται η ημερήσια πρόσληψη νερού. Ακολουθήστε τις παρακάτω γενικές οδηγίες, για να αποφύγετε την αφυδάτωση κατά τους Χειμερινούς μήνες:

  1. Εφόσον περνάτε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας σας καθισμένοι (υπάλληλοι γραφείου, ηλικιωμένοι, μαθητές/φοιτητές), πίνετε 8-10 ποτήρια την ημέρα
  2. Εφόσον ασκηθείτε κατά τη διάρκεια της ημέρας, πίνετε μεταξύ 10-14 ποτήρια
  3. Εγκαταστήστε σήμερα κιόλας σε εμφανές σημείο στο σπίτι ή το γραφείο σας τον θερμοψύκτη της αρεσκείας σας από την Emelia και παράλληλα θα έχετε 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη με στόχο την καλύτερη παροχή υπηρεσιών πριν αλλά και μετά την πώληση. Ο στόλος των οχημάτων της εταιρείας σε συνδυασμό με το έμπειρο προσωπικό της εγγυώνται την άμεση και ασφαλή παράδοση του προϊόντος στην πόρτα σας. Το σύγχρονο σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων διασφαλίζει ότι τα νερά της Emelia φτάνουν στο χώρο σας από την πηγή σε λιγότερο από 3 ημέρες!

Επικοινωνήστε μαζί μας με τους εξής τρόπους:

17o χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών - Κορίνθου, Ασπρόπυργος Τηλ:  210 55 81 245 Fax:  210 55 81 249 Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Read 247 times Last modified on Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2019 15:22
Rate it
(1 Vote)