Η κατανάλωση νερού τον χειμώνα, φαντάζει κάτι το αντιφατικό  για την ενυδάτωση του ανθρώπινου οργανισμού. Πράγματι, εκ πρώτης όψεως εύλογα αναρωτιέται κανείς πώς είναι δυνατόν ο οργανισμός μας να χρειάζεται ενυδάτωση τον χειμώνα τη στιγμή που η θερμοκρασία είναι ψυχρότερη σε σχέση με το καλοκαίρι.

Όμως, οι ειδικοί συνιστούν την επαρκή κατανάλωση νερού τον χειμώνα ιδιαίτερα, για τον λόγο ότι τα άτομα ξεχνάνε συνήθως πως πρέπει να πιούν νερό λόγω του κρύου που υπάρχει.

Όπως όλοι ξέρουμε, ο ανθρώπινος οργανισμός αποτελείται ως επί το πλείστων από νερό. Επομένως, πολλές από τις λειτουργίες του οργανισμού μας (π.χ. η αποτοξίνωση) στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινή λήψη νερού για την εύρυθμη λειτουργία του καθώς και για την αποφυγή διάφορων κινδύνων όπως οι λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος. 
Η κατανάλωση νερού εξαρτάται επιπρόσθετα, από ορισμένους εξωτερικούς παράγοντες όπως το περιβάλλον που ζει το άτομο, αλλά και από το ίδιο το άτομο. Με άλλα λόγια, οι συνθήκες του ευρύτερου περιβάλλοντος που διαμένουν οι άνθρωποι όπως και οι καθημερινές τους δραστηριότητες, η κατάσταση του ανοσοποιητικού  κ.α., διαμορφώνουν το πόσο νερό χρειάζονται ανά ημέρα. Παραδειγματικά, τα άτομα που αθλούνται και υπάρχει απώλεια νερού από το σώμα τους με τη μορφή του ιδρώτα, θα πρέπει να πίνουν περισσότερο νερό από τα άτομα τα οποία είναι λιγότερο δραστήρια ώστε να αποφευχθεί η αφυδάτωση και η κούραση που επιφέρει. Επιπλέον, για ορισμένες ομάδες ατόμων (π.χ. άτομα τρίτης ηλικίας, μωρά ή έγκυοι) προτείνεται η κατανάλωση αρκετού νερού τον χειμώνα διότι ενδέχεται να αφυδατωθούν ευκολότερα.
 Η κατανάλωση νερού τον χειμώνα έχει πολλά οφέλη και, κυριότερα, μας βοηθάει να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας από τις διάφορες ασθένειες που κυριαρχούν τη συγκεκριμένη περίοδο, για παράδειγμα η γρίπη. Πιο συγκεκριμένα, με τη συνεχή ενυδάτωση και την κατανάλωση νερού τον χειμώνα, οι βλεννογόνοι του οργανισμού, οι οποίοι φιλτράρουν τον αέρα που αναπνέουμε από τους βλαβερούς μικροοργανισμούς, παραμένουν σε πλήρη λειτουργεία και δεν στεγνώνουν. Η αίσθηση της ξηρότητας της μύτης ή του λαιμού αποτελούν ενδείξεις για περισσότερη πρόσληψη νερού.  

Συνεπώς, πώς μπορούμε να διατηρήσουμε τα επίπεδα του νερού στο σώμα μας και να παραμείνουμε υγιείς τον χειμώνα;

Μερικές ιδέες είναι οι εξής:

Πρώτα από όλα, ο πιο εύκολος τρόπος για την επαρκή κατανάλωση νερού τον χειμώνα  είναι η χρήση ειδικών δοχείων επαναγέμισης νερού. Έτσι, έχοντας μαζί σας τα μπουκάλια αυτά μπορείτε να ενυδατώνεστε ανά πάσα ώρα και στιγμή της ημέρας –ειδικά τις πολύ κρύες ημέρες καθώς ο οργανισμός μας λόγω του κρύου τείνει να αγνοεί την ανάγκη αυτή του οργανισμού. Ένας άλλος τρόπος είναι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών συμπληρωματικά στα γεύματά σας. Τα φρούτα και τα λαχανικά περιλαμβάνουν -εκτός των βιταμινών-  σημαντικές ποσότητες υγρών που μπορούν να συμβάλλουν στην περαιτέρω ενυδάτωση σας.  Επίσης, μπορείτε να  αναμείξετε τον χυμό των φρούτων και των λαχανικών στο νερό σας.
Πριν προχωρήσετε στο φαγητό σας θα μπορούσατε να πιείτε λίγο νερό. Το νερό πριν το φαγητό βοηθάει αφενός στην πέψη του φαγητού, και αφετέρου στην ενυδάτωσή σας. Μπορείτε ακόμη να προσθέσετε σούπες στη διατροφή σας. Τέλος, μπορείτε να καταναλώσετε διάφορα ροφήματα, επί παραδείγματι βότανα, χωρίς ωστόσο να περιέχουν ζάχαρη ή καφεΐνη. 
Με τους παραπάνω τρόπους θα είστε πάντα ενυδατωμένοι τους χειμερινούς μήνες και θα αποφευχθεί σημαντικά οποιοσδήποτε κίνδυνος αφυδάτωσης ή/και ασθενειών.

Αν όμως επιθυμείτε να παραμείνετε πραγματικά ενυδατωμένοι οποιαδήποτε εποχή, τότε οι θερμοψύκτες Emelia σαν δίνουν την λύση. Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα της ύπαρξης ενός θερμοψύκτη νερού της Emelia που σχετίζονται με την υγεία. Γι’αυτό φέτος για να προστατευτείτε και επενδύστε στην εγκατάσταση θερμοψύκτη νερού της Emelia προκειμένου να διασφαλίσετε ότι καταναλώνετε ποιοτικό νερό και φιλτραρισμένο νερό καθημερινά.

 

 

 

Read 505 times Last modified on Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2022 12:26
Rate it
(0 votes)